9 Mayıs 2012 Çarşamba

Neler olup bitiyor?

Bugün itibari ile yeni blog sayfam olacak olan muratbahadir.com adresini satın almış bulunuyorum. Bu adresten ise yine yazı yazmaya devam edeceğim. muratbahadir.com sadece dijital pazarlama ve sosyal medya ile alakalı yazılarımın olduğu etkinliklerimi duyurduğum bir site olarak hayatına devam edecek. Bu site'ye pyxis adını vermiş olmamın nedeni adının anlamından belli olduğu üzere bana bir klavuz ve pusula olması içindi.

Şimdi biraz daha profesyonel biraz daha içeriği belli bir blog tutmanın zamanı geldi. Diğer blog sayfam daha resmi daha iş ile alakalı ve burası daha içten daha sizli bizli olmaya devam edecek.

Bunun dışında ajanslarda çalışamayacağımı anlamam ile birlikte kurumsal başvurularıma hız kazandırdım. Tüm bu süreç boyunca sosyal medya kursum bitti ve bir iki iş görüşmesine katıldım. Çok istediğim Yandex olmamış olsada yine çok içime sinen bir şirket ile gidip görüştüm ama ikinci görüşme için henüz beklemedeyim. Umarım ikinci görüşmeye çağırılır ve istediğim işi kabul edilirim. Bir danışmanlık ve eğitim şirketi olan bu firmanın adını totem yapıp söylememyi tercih ediyorum. Yakın evremdeki bir çok insan bilse de ben totemimi yaptım. :)

Dua edin istediğim işe kabul edileyim.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder