10 Mayıs 2012 Perşembe

Totem yaptım iş için!

Nerden başlasam bilemiyorum ama blog sayfamı uzun süredir takip edenler bilirler ki ben hala iş arıyorum. Bundan önce 41-29 ile başlayan bir heves listem olduysada tümü geçti gitti ve daha ayakları yere basan bir konuma geldim. Bundan önceki iş yeri isteklerim tamamen benim hayal ettiklerimden oluşmaktayken şu andaki istediğim iş yeri tümü ile bir realitenin üzerine kurulu.

Realite şu ki; Bu iş yeri ile gidip görüştüm pozisyonun içeriğini ve şirketin tüm faaliyet alanlarını öğrendim. Benden beklentilerini ve bana katacaklarını öğrendim. Bundan önceki iş yerlerim ise benim öyle olduğunu hayal ettiğim yerlerdi. Şimdiki durum ise çok umutlandığım ve kalbimden geçen iş. Eğer olmazsa bir iş olmadı diye ilk kez üzüleceğimi göreceksiniz sanırım.

Eğer bu şirkette çalışıp bu bolg sayfamı okuyan varsa burdan ona sesleniyorum; Valla çok çalışıcam. Bekletinizin üzerine çıkacağım.

Şirketin adını vermiyorum çünkü kendimce totem yaptım ama hangi şirket olduğu ile alakalı şunu söyleyebilirim, Beşiktaş'ta :)

Gönlümden geçen ve olmasının hayırlı olacağını düşündüğüm yer burası. o neden ile dua edin ve benim için hayırlısı olmasını dileyin. 1 haftayı geçirk ama ben hala umut besliyorum. İkinci görüşmeye çağırılmadım ama çağırılacağım umudunu hiç kaybetmedim. Büyük bir heves ve heycan ile aramalarını bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder